جادوی عشق

ساخت وبلاگ

فروشگاه اینترنتی شیک فام

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.

دانلود فایل 1.jpg

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین می باشد که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فام علاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری را برای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

درباره شیک فام

 

دانلود فایل 2.jpg

  • حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

  • به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن و ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

  • مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

  • تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

  • دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

  • ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

  • روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

  • عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

دانلود فایل 3.jpg

شیک فامر راز زیبایی تو

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,اینترنتی,شیک,فام,فروشگاه اینترنتی شیک فام, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 16:33

يکي از ابزارهاي تنوع و زيبايي در چهره خانم ها رنگ موي آن ها مي باشد. اين مساله از ديرباز در جوامع بشري وجود داشته است با اين تفاوت که در زمان هاي قديم مردم از رنگ هاي طبيعي براي رنگ کردن موي خود بهره مي بردند و در عصر جديد از رنگ هاي شيميايي که تنوع بسيار بيشتري نسبت به گذشته دارند، استفاده ميکنند.

اينکه چه رنگ مويي بيشتر به شما جذابيت ميدهد بستگي به اندام صورت ، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهي و بلندي موي شما نيز دارد. در اين مقاله ما به شرح کامل سه مدل رنگ موي معروف و مورد استفاده اين سال ها مي پردازيم.

رنگ موي زنانه نسکافه اي ، عسلي و کاراملي . اميدوارم از مجموعه اين مطلب و عکس هاي آن استفاده کافي را ببريد. دقت کنيد عکس هايي در اين مطلب لا به لاي ترکيب رنگ ها مي بينيد صرفا تزييني مي باشند و به ترکيب رنگ موي مدنظر اشاره ندارد.

 

رنگ مو نسکافه اي

رنگ موي نسکافه اي با تنوع در درجه ي روشن و تيره يکي از محبوب ترين رنگ مو هاي سالهاي اخير در بين بانوان است. همانطور که مي دانيد رنگ مو هاي شيميايي حاوي ترکيباتي است که ممکن است ايجاد واکنش هاي آلرژي نمايد، بنابراين توصيه مي شود ?? ساعت قبل از رنگ کردن موهايتان، تست آلرژي انجام دهيد. براي رنگ کردن ابرو و مژه به کار نبريد. همچنين اگر رنگ مو روي پوست يا لباستان پاشيد فورا محل را آبکشي کنيد. مراقب باشيد رنگ با چشم هايتان تماس پيدا نکند اگر چنين شد فورا با آب سرد چشمهايتان را بشوييد و بلافاصله به پزشک مراجعه فرماييد. براي تثبيت شدن و ماندگاري بيشتر مدل رنگ مو ، از شامپو هاي تثبيت کننده و نرم کننده استفاده کنيد.

آموزش ترکيب رنگ موي نسکافه اي

بلوند شکلاتي متوسط : ??? تيوپ

رنگ موي کارملي : ??? تيوپ (??-?)

وارياسيون ? سانت

اکسيدان نمره ?

پايه ? دکلره

 

فرمول ترکيبي رنگ موي قهوه اي نسکافه اي بدون دکلره

اگر شما ترجيح مي دهيد که مو هايتان را بدون استفاده از دکلره رنگ بزنيد اين رنگ مو به شرط اين که با پوست شما سازگاري داشته باشد مي تواند بهترين ايده براي انتخاب مدل رنگ موي شما باشد. براي زدن اين رنگ مو ابتدا رنگ مو را به ساقه مو هاي خود بزنيد و ?? دقيقه صبر کنيد سپس رنگ مو را به ريشه مو هاي خود بزنيد و بعد از هماهنگ شدن رنگ ريشه و ساقه مو مو هايتان را بشوييد.

 

فرمول رنگ موي قهوه اي نسکافه اي

بلوند نسکافه اي تيره با شماره ????

بلوند طلايي خيلي روشن G8 : 1.3 تيوپ

اکسيدان ? : نسبت اکسيدان به رنگ ??? برابر رنگ مو

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو نسکافه ايي زيبا

 

فرمول رنگ موي نسکافه اي براق و روشن

قبل از زدن رنگ موي اصلي به اين نکته توجه کنيد که بايد مو هاي شما به پايه مناسب دکلره برسد و با رنگساژ کردن بيس مناسب را به دست آوريد. دو ترکيب متفاوت براي رنگ موي نسکافه اي روشن و براق را در ادامه اين مطلب در اختيار شما خانم هاي عزيز ايراني قرار داده ايم.

فرمول ترکيبي ?

کرم کارملي روشن ?? ميل + بلوند شکلاتي روشن ?? ميل + بلوند روشن ?? ميل +اکسيدان نمره يک ??? ميل + وارياسيون نقره اي ? سانت + پايه ? دکلره

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو نسکافه ايي متوسط

فرمول ترکيبي ?

رنگ موي شکلاتي شماره ? +اکسيدان ? درصد را بر روي پايه ? دکلره بزنيد.

فرمول رنگ مو نسکافه اي کاپوچينو براق

بلوند نسمافه اي شماره ? : ??? تيوپ

بلوند کاپوچينو شمراه ? : ??? تيوپ

واراسيون نقره اي : ? سانت

پايه ? دکلره

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو نسکافه اي تيره

فرمول ترکيب رنگ مو نسکافه اي شکلاتي

رنگ موي شکلاتي نسکافه اي روشن از جمله رنگ موهاي محبوب در ميان بانوان ايراني است.

 

در ادامه با فرمول ترکيب اين رنگ مو آشنا مي شويد.

 

بلوند شکلاتي تيره ??? : ??? تيوپ

 

قهوه اي شکلاتي : ??? : ??? تيوپ

 

بلوند مسي تيره ???? : ?? سانت

 

اکسيدان نمره ? : ?? سي سي

 

رنگ مو عسلي

رنگ عسلي را مي توان به عنوان رنگ بلوند تيره نيز نام برد. شايد شما هم بخواهيد رنگ موي بلوند و روشن خود را کمي تيره و رنگ عسلي دربياريد. توصيه ميشود اگر دوست داريد موي شما عسلي خوش رنگ شود موهاي خود را دکلره کنيد. اين موضوع را بخاطر داشته باشيد براي انتخاب رنگ مو دلخواهتون حتما بايد موهاتون به پايه برسد و رساندن مو به پايه نکته اي است که در رنگ کردن موها بسيار حائز اهميت مي باشد. همچنين نحوه صحيح زدن رنگ کردن مو از اهميت بالايي برخوردار است و بهتر است شما زدن رنگ موي خود را به دست يک آرايشگر با تجربه بسپاريد.

 

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي

آموزش فرمول ترکيب رنگ موي عسلي زنانه

فرمول ترکيب رنگ مسي عسلي با هايلات وانيلي و کارملي

سوپر پلاتينه دودي

سوپر پلاتينه زيتوني

وارياسيون

وارياسيون نقره اي

اکسيدان شماره دو

رنگ موي شکلاتي عسلي

در اين رنگ مو ابتدا با کمک رنگ موي ??? موهاي خود را به پايه ? برسانيد.

 

بعد رنگ موهاي زير را باهم ترکيب کنيد و بعد از ?? دقيقه موهاي خود را بشوييد.

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ موي عسلي

ترکيب رنگ موي شکلاتي عسلي

عسلي ? ?? ميل

 

رنگ موي شکلاتي روشن ?? ميل

دودي ? ?? ميل

وارياسيون نقره اي ده سانت

وارياسيون طلايي پنج سانت اکسيدان ? ??? ميل

اين رنگ و بسيار جذاب و مناسب براي موهاي شما است

و بايد براي زدن اين رنگ مو موهاي خود را به پايه ? برسانيد.

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي تيره

ترکيب رنگ موي دودي عسلي

w6 بلوند شکلاتي به مقدار ?? ميل + h7 عسلي روشن به ميزان ?? ميل + c7 دودي روشن به ميزان ?? ميل را باهم ترکيب کنيد سپس وارياسيون نقره اي به ميزان ?? سانت و وارياسيون طلايي به مقدار ? سانت را به همراه اکسيدان با شماره ? درصد را به ميزان ??? ميل به ترکيب رنگ موها اضافه کنيد.

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي اصل

رنگ موي کره اصلي

براي رنگ موي کره اصلي ترکيب رنگ هاي زير را انجام دهيد توجه داشته باشيد که موها را بايد به پايه ? برسانيد.

فرمول ترکيب رنگ موي کره اصلي

بلوند طلايي بسيار روشن : ?? ميل

بلوند پلاتينه روشن : ?? ميل

کاراملي : ?? ميل

اکسيدان شماره ? ( %?) : ??? ميل

رنگ موي عسلي بدون دکلره

 

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي جديد

اگر شما ترجيح مي دهيد که موهاي خود را بدون دکلره به رنگ عسلي در بياوريد ترکيب رنگ موهاي زير را به شما عزيزان پيشنهاد مي کنيم.

ترکيب رنگ موي عسلي بدون دکلره

رنگ مو با شماره ??,? به ميزان يک تيوپ کامل را با اکسيدان ? درصد ترکيب کنيد سپس بر روي موهاي خود بزنيد.

رنگ مو با شماره ??,?? را به مقدار يک تيوپ کانل از رنگ با اکسيدان ? درصد ترکيب کنيد و بر روي موهاي خود بزنيد.

يک تيوپ کامل از رنگ مو با شماره ??,?? را با اکسيدان ? درصد ترکيب کنيد.

رنگ مو با شماره ??,?? به ميزان يک تيوپ کامل را با اکسيدان ? درصد ترکيب کنيد و بر روي موهاي خود بزنيد.

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي

مدل رنگ موي ???? عسلي شيک زنانه

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي روشن

مدل رنگ موي عسلي روشن زنانه ????

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي زيبا

رنگ موي ???? عسلي زيباي زنانه

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو عسلي

 

رنگ موي کاراملي

سومين و آخرين مدل رنگ موي مورد بحث در اين مقاله ،متعلق است به رنگ موي کاراملي که يکي از انواع رنگ موهاي ترکيبي مي باشد. استفاده از رنگ موي کارملي براي خانم هايي که پوست سبزه دارند توصيه ميشود.اين مدل هم مانند رنگ موي فندقي و رنگ موي بلوطي و رنگ موي شکلاتي فرمول هاي ترکيبي متفاوتي دارد. در ادامه به چند مدل ترکيب رنگ موي کاراملي اشاره خواهيم کرد.

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي اصل

 

ترکيب رنگ موي کاراملي

بلوند طلايي خيلي روشن : ?? ميل +بلوند خاکستري پلاتينه : ?? ميل +بلوند بژ ?.?? : ?? ميل +وارياسيون ??? : ? سانت + وارياسيون نقره اي  ?? سانت + وارايسيون دودي : ? سانت + اکسيدان ? درصد : ??? ميل + پايه ?? دکلره

 

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي جديد

رنگ موي کنفي کاراملي با هاله شکلاتي

رنگ مو هاي ?.?? + n?? + c??

اکسيدان شماره ? : ? برابر رنگ

پايه ??

وارياسيون نقره اي : ? سانت

همه مو هايتان را که يکدست رنگ شد يک لايه از موي خود را جدا کنيد و با w? رنگ بزنيد.

مدت زمان مکث رنگ مو ?? دقيقه

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي

رنگ موي شکلاتي با هايلايت کاراملي سرد

ابتدا همه مو هاي خود را با رنگ قهوه اي شکلاتي رنگ بزنيد سپس کلاه مش را بر روي مو هاي خود قرار دهيد و قسمت هايي از مو را که مي خواهيد مش بزنيد از کلاه مش بيرون آوريد و بعد روي تارهاي جدا شده از مو را مش سوزني ?? درصد و رنگ کاراملي بزنيد. براي ترکيب مدل مش مو کاراملي مي توانيد از رنگ مو هاي g??

+ n?? + c?? و وارياسيون نقره اي استفاده نماييد. توجه داشته که اندازه همه اين رنگ مو ها بايد باهم برابر باشند.

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي از نماي پشت

رنگ موي کاپوچينو کاراملي

بلوند شکلاتي ? : ?? ميل

نسکافه اي ? : ?? ميل

وارايسيون نقره اي : ? سانت

اکسيدان ?

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي متوسط

رنگ موي مسي شکلاتي با مش کاراملي فندقي

رنگ موي مسي متوسط : ?? ميل

رنگ موي شکلاتي : ?? ميل

رنگ موي فندقي متوسط : ?? ميل

اکسيدان ? درصد : ??? ميل

پايه ?

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي کوتاه

ترکيب مش کاراملي فندقي

رنگ موي طلايي ? : ?? ميل

رنگ موي کاراملي : ?? ميل

رنگ موي شکلاتي : ?? ميل

اکسيدان نمره ? : ? برابر مقدار رنگ

پايه ? دکلره

مدل هاي رنگ مو کاراملي

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي جديد

چند مدل رنگ موي کاراملي

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي عروس

مدل رنگ موي کاراملي زيبا ????

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي روشن

مدل رنگ موي کاراملي روشن زنانه ????

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي دودي

مدل رنگ موي کاراملي دودي زنانه براي موهاي بلند ????

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي تيره

 

رنگ موي زنانه ??19

رنگ مو , رنگ موي زنانه , رنگ مو 2018 , رنگ مو کاراملي

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : رنگ,موی,زنانه,نسکافه,ای,عسلی,و,کاراملی, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 13:11

اپليکيشن مک در دنياي فناوري امروزي به اين معتقد است که داشتن يک پلتفرم ساده براي سرويس مدرسه به تنهايي کافي نيست  و از يک سو کاربران و اوليا محترم دانش آموزان با اپليکشن ها و سايت هاي زيادي آشنا هستند و از سوي ديگر بازار کسب و کارديجيتال  به دليل تعداد حضور شرکت ها داغ تر شده است به همين دليل هوشمند سازي سامانه راهکاري است براي ايجاد تمايز اپليکيشن راننده اين امکان را فراهم ميکند تا با اشتراک گذاشتن موقعيت لحظه به لحظه با اولياء و مسئول سرويس خود خدمات بهتري را براي مشتري به ارمغان بياورد

nbum_madersh.gif

به طوري که سيستم به صورت خودکار در فاصله 500 متري از محل منزل دانش آموز يک پيامک به ولي ميفرستد با اين مفهوم که راننده در نزديکي منزل شماست و در فاصله 100 متري پيامکي مجدد ميفرستد تا ولي از رسيدن راننده به محل انتظار مطلع شود و همينطور در هنگام رسيدن به مدرسه و بازگشت از مدرسه پيامک هاي مجزايي فرستاده ميشود و در صورت غيبت دانش آموز راننده ميتواند با اعلام ثبت غيبت پيامکي به اولياء بفرستد تا ايشان را از عدم حضورفرزندشان در سرويس مدرسه مطلع کند رويکرد اپليکشن مک علاوه بر ساده سازي و هوشمند کردن حمل و نقل دانش آموزان ايجاد امکان درآمد زايي بلندمدت يک پلتفرم کسب‌و‌کار، از طريق معرفي و استخدام است .

با ما در تماس باشيد : 4785-021 و سايت : www.mecapp.ir

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : هوشمند,کردن,حمل,و,نقل,دانش,آموزان, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت: 22:51

مشاوره حقوقی تلفنی

با توجه به حجم کارهای روزمره افراد در شهرهای بزرگ مثل تهران کرج اصفهان تبریز مشهد شیراز و ... در بیشتر اوقات شاید به صورت تلفنی هم بتوان خیلی موارد را انجام داد و بطور مثال برای داشتن مشاوره حقوقی تلفنی معمولا مراکزی وجود دارند که بتوانند این کار را بصورت تخصصی به شما ارائه دهند. در هر صورت حتی اگر کمکی هم به شما نکند داشتن یک مشاوره حقوقی تلفنی گاهی اوقات می تواند از ضرر و زیان مالی و جانی پیشگیری کند.

Chart03

مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل مجرب احتمال اینکه پرونده را کاملا به یک وکیل بسپارید یا اینکه آن شخص را برای انجام کار قبول نکنید بالا می برد. هر وکیل در زمینه های مختلف در امر وکالت تخصص دارد و به قول معرف هر کسی را برای انجام کار مشخصی آفریده اند. به شما توصیه می شود که برای داشتن مشاوره حقوقی تلفنی با کارشناسان و وکلای پایه یک در موسسه حقوقی هما با شماره های ذیل در دفاتر تهران و کرج تماس بگیرید.


دفتر تهران 02144263437 - 09129401482
دفتر کرج 02632203370 - 09129401481 - 09120489692

 

جادوی عشق...
ما را در سایت جادوی عشق دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,حقوقی,تلفنی,وکیل , وکیل دادگستری , وکیل مجرب خانم , وکیل پایه یک , مشاوره حقوقی, نویسنده : اشکان jadooyeheshgh بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت: 23:28